Søren Toft

Book en samtale med SørenUSTOFT@GMAIL.COM

Book en samtale med Søren

USTOFT@GMAIL.COM

Jeg er gift med Ulla, og sammen har vi 3 teenage-/ voksne piger.

Til daglig arbejder jeg som ingeniør.

Jeg er engageret i Slaraffenland, hvor vi arbejder for at Københavnerkirken også er kirke for vores børn. Derudover bruger jeg en del tid sammen med Ulla på samtaler med unge par, der skal giftes, for at give dem de bedste forudsætninger for ægteskabet.

Jeg har taget kurset ”Sjælesorg og familieudvikling” fra Agape for at lære mig selv og mit ægteskab bedre at kende, og for at få flere redskaber til samtaler med andre mennesker.

Jeg har erfaret på egen krop, hvor befriende det er at dele tunge tanker med en sjælesørger og høre Guds trøst ind over mit liv, og det livgivende i at dele sine overvejelser og bekymringer med en anden kristen og få nye perspektiver ind over mit liv.

Derfor stiller jeg mig gerne til rådighed for samtaler om troen, det levede liv og alt det derimellem.